© 2018 by Universal Music Group & Brands

  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • White YouTube Icon
  • White LinkedIn Icon

Sting X Ziggo/NPO Radio 2

 

Case: 

Ter promotie voor zijn album ‘57th & 9th’ is Sting naar Club Ziggo gekomen. Daar hebben 150 gelukkige prijswinnaars de kans gekregen om een uniek intiem event met Sting te beleven. Een aantal van de prijswinnaars mocht hun vraag aan Sting stellen, hij vertelde over zijn nieuwe album en heeft een mini-concert gegeven. Daarna hadden fans ook een meet ‘n greet.

Voor het event heeft Radio 2 een Sting weekend gedaan op de zender en de activatie vanuit Ziggo was vooral op online en social media gericht. Tijdens het event heeft Radio 2 het hele event live uitgezonden op radio en leidde Gerard Ekdom de Q&A. Na het event is er voor Ziggo en Radio 2 content gecreëerd voor gebruik op Radio, TV, Youtube en social media. Met deze opzet hebben Ziggo, Radio 2 en Univeral Music haar doelstellingen van de partnership kunnen realiseren.

.