© 2018 by Universal Music Group & Brands

  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • White YouTube Icon
  • White LinkedIn Icon

UMGB X Smiths

 

Case:

In de reclame voor het nieuwe zoutje 'Smiths Feestummer' vult Eric van Tijn de zakken van het Feestnummer zoutje met muziek. Dit zijn de lekkerste feestnummers, zoals de hits van `Ik hou van Holland', Kool & The Gang, Katy Perry, Andre Hazes, David Guetta en Ralf. De combinatie van de heerlijke smaak en de lekkerste feestnummers, zorgen voor hét swingende zoutje van Nederland!.

 

Rol Universal Music Group & Brands:

Clearen van de muziek voor de commercial. Daarnaast het bouwen van een downloadplatform voor Smiths. Je kunt een gratis feestnummer downloaden met de actieverpakkingen van Hamka's, Wokkels, Bugles, Nibb-it en Feestnummer. Met een actiecode op de banner kun je één gratis feestnummer downloaden op Smiths.nl of mobiel via de QR code.

.