MUZIEK BETEKENT

HEEL

VEEL

VOOR MENSEN

MUZIEK IS EEN

BIG

DEAL

De grootste passie in iedere leeftijd

 

Waarom is het interessant om met je merk ín de content te zitten?

Consumenten worstelen zich door reclame om bij de content te komen die ze echt willen zien.   

van de consumenten gebruikt adblockers op hun telefoon of computer  

31%

van de mensen op YouTube kijkt naar muziekvideo’s

89%

van de consumenten zonder adblockers klikt op "advertentie overslaan" zodra dat kan.

82%

van hun streaming tijd besteden ze aan het kijken naar muziek video’s.

61%

Je bereikt een groot, actief en gepassioneerd publiek

streams per maand voor onze artiesten in Nederland via audio,- en videoplatformen

600.000.000

 

Dit zegt de consument over merken & muziek

Ongeveer driekwart van de consumenten gelooft dat een associatie met muziek het imago van een merk verbeterd

BRAND IMAGE

73%

Van de consumenten zegt dat een associatie tussen een merk en muziek zorgt voor een unieke positie t.o.v. de concurrent

ONDERSCHEID

70%

62%

Van de consumenten zegt dat een associatie met muziek ervoor zorgt het product/dienst uit te proberen

BETROKKENHEID